- Forside
- Om Minilunsj
Om Minilunsj
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
En del av Lunsj.no
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.

Konseptet
Minilunsj fungerer slik at bedriften leier serveringsskapet fra oss. Skapet er låst og låses opp med en teknologi som er knyttet opp mot Vipps. Våre servicesjåfører sørger hele tiden for at skapene er fylt opp med de produktene dere ønsker. Som bedrift har dere ingen jobb eller forpliktelser, bortsett fra å betale den månedlige leien for skapet.
- 1Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
- 2Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing
- 3Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
Minilunsj - Produktet for fremtiden
Norske arbeidsplasser fortjener bedre enn tørre lefsepakker og kjappe sukkerbomber. Det er på tide med en snacks-revolusjon! For hvorfor skal mellommåltider og overtidsmat fra en automat være ensbetydende med posesuppe, kvikklunsj og chips? Du fortjener bedre når sulten melder seg på jobb. Og med Minilunsj får du opp både blodsukker og arbeidslyst med sunne småretter i farta.

Teamet

Celia
Celia er ansvarlig for å håndtere kundeinteraksjoner via telefon og e-post. Hun sikre en positiv opplevelse gjennom effektiv kommunikasjon og løsning av kundens behov. Dette inkluderer å registrere ordrer, håndtere reklamasjoner og gi produktinformasjon. Gjennom grundig kjennskap til selskapets produkter og tjenester, fungerer Celia som et viktig bindeledd med våre kunder og bidrar til å opprettholde kundetilfredshet og lojalitet.

Tihanna
Tihanna har ansvar for vår bokføring. Dersom du som kunde trenger kopi av en faktura eller har spørsmål vedr. reskontro, er dette rett kvinne å spørre. Og betaler du ikke fakturaene ved forfall er det Tihanna som purrer! Gjennom grundig kunnskap om regnskapsprinsipper og lovgivning, bidrar hun til å sikre at selskapets økonomiske drift er i samsvar med gjeldende standarder og regler.

Andreas
Andreas er vår Innkjøps- og produksjonsansvarlig og har det overordnede ansvaret for effektivt innkjøp av varer og materialer, samt styring av lagerbeholdning for å sikre kontinuerlig produksjonsflyt. Videre koordinerer han produksjonsprosessen og sørger for at våre kunder stort sett alltid får de varene de bestiller.

Olaf
Olaf har to hovedansvarsområder: webutvikling og drift. I webutviklingens sfære fokuserer de på å designe, utvikle og vedlikeholde nettsider eller applikasjoner, sikre god brukeropplevelse og optimal funksjonalitet. Samtidig har han overordnet driftsansvar og håndterer kommunikasjonen med våre sjåfører og ansatte på lageret for å sikre effektiv drift og distribusjon av varer. Men i likhet med Bjørnar trår Olaf til der det er nødvendig, allsidighet er et stikkord for Olaf sin arbeidsdag.

Bjørnar
Bjørnar er en allsidig medarbeider som er dedikert til å levere eksepsjonell kundeservice på et høyt nivå. Han streber etter å forstå kundens behov grundig og løse eventuelle problemer eller bekymringer på en effektiv og vennlig måte. Med et sterkt fokus på kundetilfredshet, er Bjørnar i stand til å bygge og opprettholde langsiktige kundeforhold ved å sikre enestående opplevelser gjennom hele kundereisen. Men han er heller ikke fremmed for å trå til der det er behov, som f.eks. sjåfør eller i produksjonen.

Bjørn
Daglig leder
Bjørn er Lunsj.no sin daglige leder og har en variert rolle som innebærer overordnet ledelse og strategisk planlegging for å sikre effektiv drift av organisasjonen. Hans ansvarsområder inkluderer personalledelse, budsjettoppfølging, beslutningstaking, og kommunikasjon med ulike interessenter. Bjørn setter mål, følger opp resultatoppnåelse og tar initiativ til forbedringer. Han er også ansvarlige for å representere organisasjonen eksternt, bygge og opprettholde relasjoner med samarbeidspartnere og kunder.