- Forside
- Minikantine
Minikantine
- Selvbetjent løsning der man får tilgang til varene og betaler via Vipps
- Påfyll av varer gjøres av oss i Minilunsj
- Null svinn
- Mulighet for individuelle løsninger som tilpasses den aktuelle arbeidsplassen
Hvorfor velge Minilunsj?
Minilunsj på arbeidsplassen gir ansatte enkel tilgang til snacks, drikke og nødvendige småvarer uten å måtte forlate jobben. Dette bidrar til økt trivsel, bedre arbeidsflyt og mindre tid brukt på eksterne pauser. I tillegg kan sunne alternativer i maskinen bidra til økt energi og konsentrasjon gjennom dagen. For arbeidsgiver er det en kostnadseffektiv og praktisk løsning som ikke krever noe vedlikehold.
Vi sørger for det praktiske, dere nyter fordelene.
Økt produktivitet
Nærhet til produktene dere ønsker. Ingen ansatte behøver bruke dyrbar tid på å stikke ned til butikken på hjørnet. Nå kommer butikken til deg!
Det de ansatte faktiske kjøper
Vi fyller opp skapene nøyaktig med de produktene dere ønsker. Dere får rett og slett tilgang til en skreddersydd butikk.
Løpende påfyll
Vi følger med på salget og våre servicesjåfører fyller løpende på slik at dere alltid
har friske varer tilgjengelig
Hvordan fungerer det?
Dere nyter, vi fikser! Vi utplasserer Minilunsj-skapet hos dere og de ansatte kan kjøpe og betale varene med Vipps. Skapet låses automatisk opp etter godkjent betaling. Vårt oppgave som leverandør er å sørge for å fylle på skapet, slik at det hele tiden er proppfullt med godsaker. Alt arbeidsgiver forplikter seg til er å betale den månedlige leien for skapet. Null svinn og null arbeid for bedriften.
- 1Produktene betales med Vipps eller kredittkort
- 2Bedriften kan velge å subsidiere hele eller deler av varekostnaden
- 3Eventuelt svinn dekkes av Minilunsj.no
Bærekraft
Minilunsj er en del av Lunsj.no Norge AS. Vi er en sertifisert Miljøfyrtårnbedrift.

Alltid ferskt innhold tilpasset det de ansatte faktiske kjøper
Vi fyller opp skapet flere ganger i uken og kan tilpasse innholdet etter ønsker og behov fra dere som bruker skapet.

Produkteksempler
Våre mest populære produkter er salater, baguetter, wraps og drikke som Pepsi eller Redbull. Men dere kan velge, vi fyller opp med hva dere måtte ønske!

Energidrikke og brus
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.

Baguetter
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.

Iskaffe
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.

Salat- og pokebowls
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.

Barer og godteri
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.

Frukt og nøtter
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque et metus leo. Proin ultricies lacus in est rhoncus.
En enkel pris, masse innhold
Skapet koster 1950,- i leie per måned. Minimum leietid er 12 mnd. Etter det kan avtalen sies opp med 1 måneds varsel
Nøkkelfordel 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Nøkkelfordel 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Nøkkelfordel 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Minikantine
2950,-
per mnd
- Løpende påfyll
- Tilpasset innhold
- Ansvar for svinn
- Fordel/Innhold ABC
- Fordel/Innhold ABC
- Fordel/Innhold ABC
- Fordel/Innhold ABC
- Fordel/Innhold ABC
Vanlige spørsmål
Hvordan betaler jeg for varene?
Dere betaler med Vipps eller kreditkort
Hvem er ansvarlig for svinn?
Minilunsj tar ansvar for svinn, både dato og tyverisvinn
Kan vi påvirke vareutvalget?
Absolutt, vi er veldig fleksible når det kommer til sortiment.
Hvor ofte blir maskinen fylt opp med nye varer?
1-5 ganger i uken, litt avhengig av forbruk
Hva gjør jeg hvis en vare er utgått på dato eller ødelagt?
Da kontakter du oss og vi krediterer
Er det mulig å få rabatter eller bedriftsavtaler for ansatte?
Ja, prisene i skapet kan tilpasses den enkelte bedrifts behov. F. eks. kan man lage en frokostpakke som har halv pris mellom kl. 07.00 og 09.00. Teknologien gir oss et hav av muligheter.
Fortsatt noe du lurer på?
Ring eller send oss en e-post:
21 55 55 55 eller info@lunsj.no
